آب تصفیه شده و سالم با تصفیه آب خانگی سرشیری
نوشته شده توسط : پارسیا

اگر به دنبال روشی آسان جهت از بین بردن سختی آب شرب خود هستید و با مشاهده رسوبات کتری خود از بروز بیماری ها کلیوی در آینده نگران می شوید ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم تا برای همیشه نگرانی خود را فراموش کنید.

 

تصفیه آب خانگی

 

همه ما از اهمیت سالم بودن آب مصرفی اطلاع کامل داریم برخی برای تامین این آب سالم به سراغ بطری های آب معدنی می روند حال آنکه از مضرات مصرف طولانی مدت آن بی خبرند و عده ای دیگر متحمل هزینه گزاف دستگاه های تصفیه آب بزرگ می شوند.

 

دستگاه تصفیه آب کوچک

 

اما بهترین و در عین حال به صرفه ترین روش بهره مندی از آب سالم تصفیه شده استفاده از دستگاه تصقیه آب سرشیری sws می باشد که ضمن پاکسازی کامل آب بسیار کم هزینه و کم جا می باشد.

 

خرید دستگاه تصفیه آب

 

این مدل از دستگاه تصفیه آب بر روی شیرآب نصب می گردد و نیاز به لوله کشی مجزا و یا اختصاص فضای زیر سینک ندارد و این خود یکی از حسن های بزرگ آن محصوب می گردد.

 

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

 

تمامی مواد به كار رفته ساخت بدنه از جنس پلاستیک ABS نشکن و مقاوم در برابر فشار و دما بوده كه موجب طول عمر و استحكام دستگاه مي شود. همچنين اين مواد كاملا بهداشتي و دوستدار محيط زيست مي باشد.

 

خرید ارزان تصفیه آب

 

فیلتر های به كار رفته در این محصول از نوع سرامیکی قابل شستشو و کربنی می باشد.كه قادر است حجم متوسط 10000 ليتر آب را سالم سازي نمايد و پس از آن نياز به تعويض دارد.

 

خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی

 

خروجي آب اين دستگاه به صورت دو حالته مي باشد و شما به راحتي با تغيير وضعيت شير كنترل مي توانيد دستگاه تصفيه آب خانگی را در جريان آب و يا از مسير آن خارج نماييد.

 

خرید اینترنتی تصفیه آب کوچک

 

با خريداري و استفاده از دستگاه تصفيه آب سرشيري sws بدون نياز به صرف انر‍ژي برق مي توانيد از آب سالم و گوارا بهره مند شويد و سلامت خود و اطرافيانان را تضمين كنيد.

 

خرید اینترنتی ارزان تصفیه آب خانگی

 


 

قیمت خرید: 29,000 تومان

خرید





:: برچسب‌ها: دستگاه تصفیه آب خانگی , دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی , دستگاه تصفیه آب خانگی , قیمت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی , آشنایی با دستگاه تصفیه آب خانگی , مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی , دلایل استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی , ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: